Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Από το αρχείο μου...

Βρήκα στο αρχείο μου ένα ντοκουμέντο που αφορά μια από τις πρώτες παρουσιάσεις μουσικής του Μ. Χατζιδάκι. Νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον. Αμφιβάλλω αν υπάρχει κανείς, να έχει φυλάξει ένα τόσο παλιό πρόγραμμα. (Πάντα μανιώδης συλλέκτρια προγραμμάτων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων). Το αρχείο μου, των θεατρικών προγραμμάτων, που μάζευα από παιδί, το πρόσφερα στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Παν/μίου Αθηνών. (Ίσως, σε επόμενη ανάρτηση παρουσιάσω, τις ευχαριστήριες επιστολές που έχω λάβει).



 Αυτές τις συναυλίες, τις παρακολούθησα, (μαθήτρια ακόμη στη Ράλλειο Σχολή) ενημερωμένη από την «Ελληνοαμερικανική Ένωση», στεγαζόταν τότε σε ένα ισόγειο κτίσμα (Βασ. Κων/νου, σημερινή Ηρώων Πολυτεχνείου, απέναντι από το Δημοτικό Θέατρο). Διέθετε δανειστική βιβλιοθήκη και δισκοθήκη την οποία χρησιμοποιούσα. Πληροφορήθηκα, λοιπόν, το μουσικό πρόγραμμα, στον αντίστοιχο χώρο της Αθήνας, (Παν/μίου, δίπλα στο ζαχαροπλαστείο του Ζόναρς). Άκουσα, για πρώτη φορά στη ζωή μου, τη μουσική του Χατζιδάκι. Τα έργα ακούστηκαν από ηχογράφηση. Φύλαξα τη σελίδα αυτού του προγράμματος που βλέπετε γιατί Εντυπωσιάστηκα, Ενθουσιάστηκα. Ο θαυμασμός μου για τη μουσική του παρέμεινε αναλλοίωτος για όλη μου τη ζωή. Το κείμενο για τον Κ. Μενόττι, και ένα μικρό βιογραφικό γραμμένα από τον Μ. Χ. Δυο από τα τραγούδια εκτελεί, ο αγαπημένος από τα εφηβικά χρόνια, φίλος Γιώργος Μούτσιος. 


Το δεύτερο πρόγραμμα φυλάχτηκε γιατί περιείχε έργα του συνθέτη και σπουδαίου δασκάλου μου (που υπέγραψε το Δίπλωμά μου), Αντίοχου Ευαγγελάτου. Καθώς και του μουσικοπαιδαγωγού Γ. Πλάτωνος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου